SEGMEN REFRESH BLOGLIST SEPTEMBER 2026.

Jom join segmen pulak. Bagi cikla best oo join segmen macam ni sebab dapat bertukar link blog boleh follow each other dan support. Circle kita ni bukan besar sangat pun kan lagilah sekarang dah semakin kurang blogger yang aktif. Cara camni boleh refresh balik ukhwah dulu-dulu di samping tambahkan ilmu dan baca pengalaman kawan-kawan. 

SEGMEN REFRESH BLOGLIST SEPTEMBER 2026.
SEGMEN REFRESH BLOGLIST SEPTEMBER 2026.

Berbalik pada segmen, syarat pun mudah je. 

1. Follow blog penganjur untuk yang belum follow.
2. Buat 1 entry tentang segmen ni.
3 Letak gambar banner di atas dekat entry tu dengan backlink ke entry blog penganjur. 
4. Letak link post korang dekat komen entry segmen tersebut.

Senang kan? Moh lerr join. Selamat bersegmen semua. 

No comments:

Post a Comment

Followers

Top Commentators

Library

Labels

TV show (17) about me (3) agama (304) beauty (143) biar betul (18) bisnes (118) blog story (639) breastfeeding (6) cerpen (1) diy (4) drama/filem (46) event (36) gajet dan IT (20) health (354) idea kreatif (41) ilmu (25) info (369) jalan-jalan (41) kata hikmah (9) kisah artis (35) lirik lagu (11) muhasabah diri (452) my pregnancy (20) parenthood (49) petua (188) poem (12) pregnancy (10) puasa story (30) relationship (62) resepi (247) rumahtangga (63) senyum sikit (4) social awareness (171) tips (41) wordless (31)

Disclamiers

Ini merupakan blog peribadi. Segala perkongsian dalam blog ini adalah pendapat peribadi penulis dan dari info yang telah dinyatakan sumbernya serta untuk rujukan pemilik blog pada masa hadapan. Artikel yang mengandungi fakta/info berkaitan medical adalah dari sumber yang boleh dipercayai dan telah disahkan kesahihannya. Namun, sila dapatkan nasihat pakar untuk lebih detail. Komen yang mempunyai pautan atau laman web yang bersifat keuntungan sebelah pihak (perniagaan) akan dipadamkan serta-merta termasuklah komen yang berbau negatif juga tak akan disiarkan. Terima kasih.

Pageviews