Jom join segmen pulak. Bagi cikla best oo join segmen macam ni sebab dapat bertukar link blog boleh follow each other dan support. Circle kita ni bukan besar sangat pun kan lagilah sekarang dah semakin kurang blogger yang aktif. Cara camni boleh refresh balik ukhwah dulu-dulu di samping tambahkan ilmu dan baca pengalaman kawan-kawan.
![]() |
| SEGMEN REFRESH BLOGLIST SEPTEMBER 2026. |
Berbalik pada segmen, syarat pun mudah je.
1. Follow blog penganjur untuk yang belum follow.
2. Buat 1 entry tentang segmen ni.
3 Letak gambar banner di atas dekat entry tu dengan backlink ke entry blog penganjur.
4. Letak link post korang dekat komen entry segmen tersebut.
Senang kan? Moh lerr join. Selamat bersegmen semua.


No comments:
Post a Comment