Giveaway Wedding Anniversary SA & Suami Yang Ke 3 Tahun.

Skrol skrol reading list, ternampak pulak ada giveaway anjuran kak SA. Alhamdullilah dan tahniah SA dan suami for korang punya anniversarry yang ke-3. Pejam celik jap je dah 3 tahun kan? Moga ikatan kasih sayang antara korang sentiasa utuh dan mewangi serta kekal ke akhir hayat. 

Giveaway Wedding Anniversary SA & Suami Yang Ke 3 Tahun.
Klik SINI

Korang yang nak join jugak klik link kat atas tu. Jomlah join kita bagi meriah giveway kak SA ni.  Syarat-syarat giveaway ada kat poster atas tu. 

Apa pun good luck jugak untuk korang yang join giveaway ni. Moga ada rezeki kita kan, Aamiin. 

No comments:

Post a Comment

Followers

Top Commentators

Library

Labels

TV show (17) about me (3) agama (304) beauty (143) biar betul (18) bisnes (118) blog story (639) breastfeeding (6) cerpen (1) diy (4) drama/filem (46) event (36) gajet dan IT (20) health (354) idea kreatif (41) ilmu (25) info (369) jalan-jalan (41) kata hikmah (9) kisah artis (35) lirik lagu (11) muhasabah diri (452) my pregnancy (20) parenthood (49) petua (188) poem (12) pregnancy (10) puasa story (30) relationship (62) resepi (247) rumahtangga (63) senyum sikit (4) social awareness (171) tips (41) wordless (31)

Disclamiers

Ini merupakan blog peribadi. Segala perkongsian dalam blog ini adalah pendapat peribadi penulis dan dari info yang telah dinyatakan sumbernya serta untuk rujukan pemilik blog pada masa hadapan. Artikel yang mengandungi fakta/info berkaitan medical adalah dari sumber yang boleh dipercayai dan telah disahkan kesahihannya. Namun, sila dapatkan nasihat pakar untuk lebih detail. Komen yang mempunyai pautan atau laman web yang bersifat keuntungan sebelah pihak (perniagaan) akan dipadamkan serta-merta termasuklah komen yang berbau negatif juga tak akan disiarkan. Terima kasih.

Pageviews