Nasi ganja. Ehh, jangan risau. Takde bahan terlarang kat dalam dia. Orang bagi nama dia gitu mungkin sebab kalau sekali makan, nak lagi nak lagi. Macam ketagih. Mungkinlah.

Nasi ganja?
Nasi ganja?

Nasi ganja?
Nasi ganja?

Ada ayam goreng berempah, bendi rebus, cili hijau (tapi tak pedas), kuah kari, sambal sikit, pastu ada kuah kaler putih. Taktau namanya apa. Cikla google ada banyak lagi variasi nasi ganja ni. Macam-macam.

Hurmm, ni kali kedua makan. First makan, uishh sedap jugak. Biasa nampak jer tak pernah makan. Rasa? Boleh tahan sedap. Sebungkus ni leh makan sorang. Banyak gak portion dia. 

Korang pernah makan tak?