Advertisement

Wanita dan Kecantikan PALSU.

WANITA DAN KECANTIKAN PALSU. Wanita dengan cantik memang susah nak dipisahkan. Memang dah fitrah cikla rasa. Bagi mereka kecantikan merupakan aset yang amat bernilai dan perlu dipulihara serta "ditambah" dari semasa ke semasa. So, biasalah! Kalau bab tambah-menambah ni, kebanyakan wanita akan menggunakan perhiasan palsu atau tiruan. Di sini, cikla nak kongsi beberapa barangan palsu yang mereka gunakan.

Wanita dan Kecantikan PALSU.

Wanita dan Kecantikan PALSU.
Wanita dan Kecantikan PALSU.

  • Bulu mata palsu - kebanyakannya menggunakannya untuk menambah kecantikan mata mereka. Pada yang bulu matanya kurang lentik, nah dengan bulu mata palsu inilah dapat menjadikan bulu mata mereka lebih lentik dan tebal. 
  • Kanta mata palsu - zaman sekarang memang ada bermacam-macam jenis kanta palsu lebih-lubblagi yang berwarna. 
  • Rambut palsu - ia digunakn oleh wanita yang mempunyai masalah rambut. Tidak kurang juga yang mewarnakan rambut dan potongan mangikut trend. Emm... bertudung kan lebih manis!
  • Gigi palsu - untuk menggantikan gigi-gigi yang telah rosak atau tercabut. 
  • Payudara palsu - masyaAllah, ada juga yang menggunakan ini. Mereka sanggup membuat pembedahan memasukkan silikon, susuk dan sebagainya untuk membesar dan menegangkan payudara mereka. 
  • Alat seksual dan dara palsu - kalau ini lagi dashyat. 
  • Cinta palsu - hahaha, ini bagi mereka yang pentingkan harta benda dan kemewahan, pangkat serta kuasa. 

Jadi, kesimpulannya tidak salah untuk kelihatan cantik terutama di mata suami yang tercinta. Akan tetapi, janganlah kita mengubah atau menokok tambah apa yang dikurniakan tetapi sebaliknya bersyukur dengan apa yang ada...

(Sumber: Majalah Perempuan)

Post a Comment

0 Comments