01 February 2019

Top commentator pilihan cikla untuk bulan Januari 2019.

Top commentator pilihan cikla untuk bulan Januari 2019. | Assalamualaikum wbt. Alhamdullilah, bulan Januari dah pun melabuhkan tirainya kan. Allahu, cepatnya masa berlalu. Bagi mereka yang selalu terleka, memang tak akan sedar. Ya Allah, hindarkanlah aku dari menjadi orang yang lalai. Aamin.

So, macam biasalah. Setiap kali habisnya bulan, cikla akan pilih seorang top commentator yang akan menerima cenderahati berupa topup rm10 ikut line memasing.

Cikla pilih guna random.org sebab untuk lebih adil. Mana taknya, kalau nak pilih mereka yang berada di tempat pertama, asyik orang yang sama je kan. Macam tak adil pulak pada yang lain. Dah la selalu singgah dan tinggalkan komen, tapi asyik miss dapat hadiah je. Hehe.

Top commentator pilihan cikla untuk bulan Januari 2019.

So, jom kita tengok dulu senarai top 10 mereka yang selalu rajin singgah blog picisan ni.

Top commentator pilihan cikla untuk bulan Januari 2019.
Top commentator pilihan cikla untuk bulan Januari 2019. 


Wah, nampaknya blogger Shahida berasa di tangga pertama. Tapi, untuk memenangi cenderahati, cikla akan buat undian guna random.org yang macam cikla cakapkan sebelum ini.

Jom kita tengok siapa yang kena.

Top commentator pilihan cikla untuk bulan Januari 2019.
Top commentator pilihan cikla untuk bulan Januari 2019. 

Yeayyy, tahniah pada SHAFYQAH AZAHAR sebab terpilih. So, nanti awak wasap cikla di 017 3815843 tulis top commentator Jan 2019, dan bagitau line telefon awakkk untuk diberi no topup nanti.

Pada yang tak terpilih, jangan aaa serik singgah dan tinggalkan komen kat blog cikla ye. Mungkin kali ni takde rezeki korang. Mana tau bulan depan korang pulak. Dan, rasanya bulan depan cikla macam nak pilih 2 orang la. Sorang dapat topup, sorang cikla nak bagi barang.

So, mai singgah selalu sini naaa kalau nak menang hadiah. Thanks semua sebab selalu  support cikla. Love you all.

8 comments:






[PERINGATAN] Komen yang mempunyai pautan ke mana-mana blog atau laman web yang menjurus kepada perniagaan atau bersifat keuntungan sebelah pihak, akan dipadamkan serta-merta. Jika berminat untuk meletakkan link atau pautan ke dalam entri ini, sila hubungi penulis di arinillalove82@gmail.com.

[PENAFIAN] ciklapunyabelog.blogspot.com dan pemilik blog ini secara khusus tidak akan bertanggungjawab terhadap apa juga liabiliti, kerosakan, kehilangan, kerugian atas risiko, peribadi mahu pun sebaliknya yang berlaku akibat, secara langsung atau tidak langsung daripada penggunaan dan aplikasi, daripada apa juga kandungan yang diperolehi dari blog ini.

Pemilik blog juga tidak akan bertanggungjawab sama sekali terhadap komen-komen yang di siarkan dan ianya adalah tanggungjawab penulis komen itu sendiri.

Segala artikel yang dihasilkan oleh pemilik blog ini hanya sekadar pendapat peribadi yang mahu dikongsi bersama para pembaca blog ini serta untuk koleksi rujukan buat pemilik blog untuk kegunaan pada masa hadapan.