Advertisement

Top commentator pilihan cikla untuk bulan Februari 2019.

Top commentator pilihan cikla untuk bulan Februari 2019. | Alhamdullilah, kita dah pun masuk bulan Mac 2019. Pejam celik pejam celik dah masuk 3 bulan kita di tahun 2019 kan. Syukurlah kita masih diberi kesempatan menikmati rezeki sihat dariNya.

Top commentator pilihan cikla untuk bulan Februari 2019.
Top commentator pilihan cikla untuk bulan Februari 2019. Gambar diubahsuai dari carian Google. 

So, macam biasa habis je bulan cikla akan pilih top commentator yang akan menerima cenderahati dari cikla. Kali ni cikla nak pilih 2 orang yang bertuah sebagai tanda menghargai kesudian korang singgah nak tinggalkan komen di entri cikla.

Sebelum tu, jom kita tengok top 10 mereka yang rajin singgah sini. Check it out!

Top commentator pilihan cikla untuk bulan Februari 2019.
Top commentator pilihan cikla untuk bulan Februari 2019.

Top commentator pilihan cikla untuk bulan Februari 2019.

Dengan menggunakan khidmat random.org cikla akan pilih dua orang pemenang. Memula kita pilihan untuk hadian topup Rm10 ye. Jom kita tengok siapa yang kena.

Top commentator pilihan cikla untuk bulan Februari 2019.
Top commentator pilihan cikla untuk bulan Februari 2019.


Tahniah pada pokcik WARISAN PETANI kerana terpilih. Nanti wasap cikla ye kat no 017 3815843 dengan menaip SAYA MENANG TOPUP untuk tebus hadiah. Okeh, sekarang kita nak pilih pemenang yang akan menerima hadiah cenderahati pulak. Jom kita tengok siapa yang bertuah tu. Jeng jeng jeng.

Top commentator pilihan cikla untuk bulan Februari 2019.
Top commentator pilihan cikla untuk bulan Februari 2019.

Yeayyy, tahniah pada blogger CIK CAPPUCCINO LATTE sebab terpilih ya. So, cepat-cepat WhatsApp cikla di yang sama di atas dengan menaip SAYA MENANG HADIAH CENDERAHATI. Tahniah sekali kali pada kedua-dua pemenang yang terpilih. Pada yang tak terpilih jangan sedih, InshaAllah lepas ni rezeki korang pulak kan. Jangan serik singgah sini ya.

A million thanks again.

Post a Comment

7 Comments

  1. Hebat cikgu, cikgu iklan nuffnang tu masih ok lagi tak..masih terima pembayaran Sebab dengar kabar mereka dah mulai down....

    Nak tanya ini, berminat tak tukar link dengan saya. Bloglist
    Kalau Berminta Beritahu saya di

    https://www.ohbosannya.com/p/blog-page_1.html

    ReplyDelete
  2. Alhamdulillah, rezeki.
    Tq CikLa

    ReplyDelete
  3. alhamdulilah ,tersenarai untuk jadi top komentor . japgi CCL wassapkn

    ReplyDelete
  4. wahhh tahniah WP dengan CCL!

    ReplyDelete
  5. Tahniah pada WP dan CCL..

    ReplyDelete