Kesiannya tengok anak selsema. Nak tau camne nak settle kan benda ni?

By Cikla Shahril - October 15, 2019

KESIANNYA TENGOK ANAK SELSEMA. NAK TAU CAMNE NAK SETTLE KAN BENDA NI? Hai hai hai. Dah nak tido ke tu? Hurmm, ada budak bila malam je, selsema datang. Lagi-lagi kalau jenis tak tahan sejuk. Mana taknya, siap dengan berkipas ber'econ'bagai. Nanti kalau selsema je, automatik jadik "comot". Confirm. Haha. Siap pakej berhingus dengan hidung merah lagi. Itu belum lagi bab terbersin-bersin. Kesian betul  tengok kan.

Kesiannya tengok anak selsema. Nak tau camne nak settle kan benda ni?
Kesiannya tengok anak selsema. Nak tau camne nak settle kan benda ni?

Kesiannya tengok anak selsema. Nak tau camne nak settle kan benda ni?
Kesiannya tengok anak selsema. Nak tau camne nak settle kan benda ni?

Samalah dengan anak-anak cikla kalau selsema. Lagi lagi anak dara kenit si budak Zara. Pening mak dia nak layan emosi tak selesa dia tu. Huhu. Tapi sekarang, kalau diorang kena selsema cikla guna MMG je. Menthol crystal yang ada dalam MMG inilah sebenarnya yang bagi lega selsema tau. Nak bernafas pun senang. Iyelah, hidung dah tak tersumbat dah kan.

Kesiannya tengok anak selsema. Nak tau camne nak settle kan benda ni?
Kesiannya tengok anak selsema. Nak tau camne nak settle kan benda ni?

Kesiannya tengok anak selsema. Nak tau camne nak settle kan benda ni?
Kesiannya tengok anak selsema. Nak tau camne nak settle kan benda ni?

Sapu jek nipis-nipis MMG tu dekat leher, dada dengan belakang badan anak. InshaAllah, tidur malam diorang pun tak terganggu. Mak abah deme pun tumpang tido lena gak. Kahhh.

<<Berminat untuk order klik link wasap berikut www.wasap.my/60173815843/nakMMGanakselsema>>

  • Share:

You Might Also Like

1 Orang yang komen.

  1. kalo kids sesema memang kesian. depa tak reti sangat nak hembus keluar ingus.

    ReplyDelete