Pencarian Bloglist Blog Baru.

By Cikla Shahril - January 31, 2017

Jom join segmen ni. Ada hadiah best tau... Macam biasa, kalau nak join Pencarian Bloglist Blog Baru ni klik banner di bawah. 

-TAMAT SUDAH-

Pencarian Bloglist Blog Baru.
Pencarian Bloglist Blog Baru.

"Bila bercerita pasal perjalaan cikla sebagai seorang blogger memang banyak kenangan manis, masin, kelat, payau. Semua ada. Cikla awal dulu, berblog sebab minat dan orang cakap just untuk 'simpanan' peribadi sendiri. Tapi, lama-kelamaan cikla rasa takde salahnya kalau cikla tulis sesuatu yang boleh memberi manfaat kepada orang lain. Secara jujurnya, blog ni bukanlah segah blog yang memang sudah dikenali ramai. Orang cakap blog ni masih lagi setahun jagung, dan banyak yang perlu dipelajari dan diperbaiki. Apa yang penting, blog ni akan memberi inspirasi kepada sesiapa yang sudi singgah. Terima kasih atas sokongan kalian.."

So, cikla nak tag  Tiara Sapphire, Lady Tash Roy dan HaziqahAliah untuk join sama. 

Segmen berlangsung selama sebulan iaitu dari 13 Jan hingga 13 Feb 2107. So, cepat-cepat join. Banyak masa lagi ni. Pada yang join, selamat bersegmen ye. 

  • Share:

You Might Also Like

7 Comments

  1. alaaa kenapa pendek sangat, baru semangat nak baca kisah perjalanan akak sebagai blogger. Takpe tak gah pun. Yang penting kita happy! Yeaayyy. Hahaha over pulak. Senarai peserta saya dah update dah tau :D

    https://farhannajafri.blogspot.my/2017/01/assalamualaikum-hai-to-all-of-you-guys.html

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hihihi.. pendek tp padat..

      Ok.. kak dh update sikit terlupa nk tag. Tp akk dh betul kan...

      Delete
  2. tq tag^^ all the best cikLa..hehe

    ReplyDelete