Kereta korang mogok? Jangan ingat sebab bateri kong je tau...

By Cikla Shahril - April 17, 2017

Biasanya kan, sesetengah orang kalau kereta dia mogok je, mesti ingat sebab bateri kong. Lepas tu, bawak kereta pergi workshop, terus je suruh orang tu tukar bateri kereta. Jangan, jangan tergopoh gapah tukar bateri sebelum memastikan baterinya betul-betul kong.

Cikla rasa kalau cakap pasal bateri kong je mesti kita teringat pada BATERIKU.COM kan? Betul tak? Kalau korang nak tau, BATERIKU.COM sudah menjadi fenomena dan bualan hangat di kalangan pemilik kereta. Popular dah BATERIKU.COM ni. Sebenarnya, BATERIKU.COM memang berbeza dan lain dari yang lain. Korang nak tau apakah perbezaannya? Jom baca ni.

Kereta korang mogok? Jangan ingat sebab bateri kong je tau...
Kereta korang mogok? Jangan ingat sebab bateri kong je tau...

Ada banyak perbezaan dan kelebihan antara BATERIKU.COM dengan lain dalam menyelesaikan masalah bateri kong ni. Salah satunya adalah, mereka menawarkan HARGA tetap dan sememangnya mampu dinikmati oleh semua golongan. Kadang-kadang sesetengah servis, repair nya sikit je. Tapi, macam-macam caj dikenakan. Betul tak? Tapi, tidak dengan BATERIKU.COM. Apa yang best, tiada caj tersembunyi.

Selain itu, BATERIKU.COM ni mempunyai keluasan jaringan kawasan servis dari yang sangat baik iaitu dari Perlis sampai  ke Johor Bahru, manakala caj penghantaran, pemeriksaan dan pemasangan adalah percuma. Siapa yang tak suka benda percuma kan. Asyikkk.

Lagipun, Mobile Technician (MOTEC) mereka pulak adalah sangat terlatih, peramah dan yang penting boleh dipercayai. Itu aje ke kelebihannya? Ehh, ada lagi. Kalau korang nak tau, BATERIKU.COM turut memberikan tawaran waranti dari 12 hingga 30 Bulan, dan waranti servis adalah di setiap network kawasan 'jajahan' mereka. Waktu servis pulak adalah dari 7 pagi hingga 1 pagi. So, korang tak perlu risau. Tak kiralah pukul berapa kereta korang mogok, call je abam BATERIKU.COM. Dengan pantas mereka datang membantu.

Ada satu lagi perkara yang menarik dengan BATERIKU.COM ni. Nak tau apa yang menariknya tu? Sebenarnya, team BATERIKU.COM ada menawarkan program #FreeChecking untuk badan koporat, kelab kereta, komuniti perumahan secara PERCUMA (dah namanya free checking kan). Maknanya, diaorang takkan mengenai an apa-apa bayaran untuk pemeriksaan. Caj hanya dikenakan hanya untuk bateri sahaja. Itu pun kalau bateri korang betul-betul kong dan memang perlu ditukar. Best kan? Tapi, ia bergantung pada tempahan jugak.

Kereta korang mogok? Jangan ingat sebab bateri kong je tau...
Kereta korang mogok? Jangan ingat sebab bateri kong je tau...

Ala, senang je. Korang boleh je terus hubungilah team BATERIKU.COM di talian bebas tol 1 800 22 2324 atau;


Selain itu, korang boleh muat turun Mobil App BATERIKU.COM sekarang di Google Play Store dan Apple App Store. Dengan adanya App  ni, korang akan lebih mudah cepat  menjejak pergerakan Mobile Technicians diaorang. Lagi cepat korang  jejak (trace), lagi pantas abam BATERIKU.COM datang membantu.

Itu sebabnya BATERIKU.COM semakin menjadi pilihan pengguna di luar sana disebabkan oleh perkhidmatan yang tiptop dan sudah tentu bateri kereta yang ditawarkan jauh lebih murah dari yang lain. Kata orang, jimat lagi menjimatkan.

Cikla tau, di zaman yang orang cakap semua nak guna duit, mesti kita cari sesuatu yang murah dan berbaloi. So, BATERIKU.COM lah jawapannya. Betul tak? Selain itu, BATERIKU.COM jugak menawarkan big battery, vin battery dan baterry assist. Mudah kan... Lepas ni, tak payah nak pening-pening dah. BATERIKU.COM akan menyelesaikan masalah korang. 

Kalau korang berminat nak menyertai geng BATERIKU.COM di seluruh negara senang je. Korang boleh mohon secara on-line di www.bateriku.com >> Dealer >> Runner (Full Time/Part Time/Freelance) >> lRakan Wokshop >> Rakan Tow. Mudah sangat kan?

Kereta korang mogok? Jangan ingat sebab bateri kong je tau...
Kereta korang mogok? Jangan ingat sebab bateri kong je tau...

So, sekali lagi cikla nak war-warkan...

NAK TUKAR BATERI KERETA?

#JanganTukarDulu

MUNGKIN BATERI OK LAGI!

#DapatkanKepastian
#GetSecondOpinion

JIMATKAN DUIT ANDA

Untuk penyelesaianya, call aje BATERIKU.COM @ Tol Free 1-800-22-2324 | Whatsapp 012-245-8027 & 019-699-8279. Mereka akan datang ke lokasi korang dengan segera. Apa yang penting, semua pemeriksaan adalah PERCUMA.

Lagi satu, korang tak payah nak beli bateri baru sebab ingat bateri kong dan DIJAMIN takde sebarang caj dikenakan sekiranya bateri kereta korang tak kong dan masih elok. BATERIKU.COM beroperasi dari hari Isnin sampai Ahad, bermula dari jam 7 am sehingga jam 1 am meliputi kawasan operasi dari Johor ke Perlis.


Selamat berurusan dengan BATERIKU.COM. Memang berbaloi-baloi tau. Memang tak menyesal punyalah. Sekali servis, pasti nak lagi. Any inquiries or more info just click BATERIKU.COM.

BATERIKU.COM awesome! 

  • Share:

You Might Also Like

9 Comments

  1. wahh lepasni senang la pape hal kan.. dh ada bateriku.com

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kan.. dah tak payah nk risau risau dh.

      Delete
  2. Bagusnya bateriku.com ni kan... !

    ReplyDelete
    Replies
    1. Kena save no sis, senang nnti bila memerlukan...

      Delete
  3. Dengn wujudnya bateriku.com ni memudahkan orang ramai terutama pemandu wanita 😄

    ReplyDelete
    Replies
    1. Betul tu. Perempuan kan cepat panic..Hihi..

      Delete
  4. Replies
    1. Belum lagi la unni... In shaa Allah maybe akan dtg..

      Delete
  5. Senang la lepas ni, tak perlu pening2 nak cari technician ...
    Betuk tu, perempuan ni cepat panik bab2 kreta bermasalah ..

    ReplyDelete