INTEEMOR, mantappp!

By Cikla Shahril - November 12, 2015

Oh inteemor, oh inteemor. Mengapakah cikla begitu gembira sekali. Sebabnya cikla nak bagitaulah ni. Hehe. Sebenarnya, semuanya disebabkan produk yang satu ni. Apa lagi, tak lain tak bukan, INTEEMOR. Satu lagi produk mantap terbaik dari EPYHRA.

Sebelum ni memang cikla tercari-cari produk yang sesuai untuk diri ini, dan yang paling penting sedap. Nak dijadikan cerita, haritu cikla ada terbaca sis JULIA JOHARI yang comel tu promote pasal produk ni. Sebelum ni cikla memang dah cuba dan guna Epyhra Skin Bar yang sememangnya berkesan. Memang best ESB ni. Nak baca review pasal ESB, klik sini.

Eh eh, melalut pulak. Oklah, berbalik pada cerita si INTEEMOR ni, bila cikla baca apa yang sis Julia promote tu, macam tergerak pulak hati ini nak guna. Memang sebelum ni cikla ada guna satu produk ni (dirahsiakan, hehe) tapi macam agak kurang berkesan. Mungkin tak sesuai dengan cikla kot. Tu yang nak try pulak INTEEMOR ni, kot-kot serasi. Mana kita tau kan. 

INTEEMOR... mantappp!
INTEEMOR... mantappp!

Korang nak tau tak ia berkesan ke tak? Haa, inilah yang cikla nak share. Almost 2 weeks cikla guna INTEEMOR, alhamdullilah nampaknya ia berkesan dan membantu cikla. Syukurlah. Kalau sebelum ni ada beberapa masalah yang cikla alami seperti keputihan (terutamanya), ia seperti dapat membantu cikla atasi masalah ni. Keputihan telah pun hilang, syukur sesangat. Korang yang mengalami masalah macam cikla ni, bolehlah cuba guna produk ni. Memang berkesan. Terbaiklah!

Sedikit review pasal produk INTEEMOR.

INTEEMOR merupakan satu botanical drink yang merupakan jus yang dirumus untuk kesihatan dan keintiman wanita. Bahan yang ada dalam INTEEMOR. Antaranya adalah kacip fatimah, manjakani, kunyit, pueraria mirifica, collagen, dong qui, akar serapat, habbatussauda, buah tin, aprikot seed, acai berry, delima, aloe vera, durian belanda, sireh dan madu. Sesuai untuk mereka yang bermasalah seperti, membantu mengatasi masalah keputihan, menghilangkan kegatalan dan bau.

Di samping itu, ia juga membantu mengetatkan, menegangkan, dan merapatkan otot faraj serta memberi kecergasan dan tenaga. INTEEMOR juga membantu membuang toksin dalam badan dan melawaskan sistem penghadaman, melancarkan kitaran haid serta membuang angin dalam badan dan mengurangkan masalah bau badan serta atau masalah kemaluan berbau.

Siapa yang boleh guna INTEEMOR?

Wanita berkahwin, anak dara, wanita berpantang dan ibu menyusu. Tapi, masa period, hold dulu dari mengambil INTEEMOR. Lepas habis period, baru sambung balik. Kalau korang nak cuba produk ni boleh hubungi terus sis JULIA JOHARI di blog SINI dan fb page SINI  beliau. Kalau nak cuba produk Epyhra yang lain pun ada. Habaq ja.

 Sharing is caring!

  • Share:

You Might Also Like

0 Comments